sniper
Nowicjusz
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 16:10, 23 Kwi 2006 |
|
Deathmatch
Skrót: DM. Jest to podstawowy tryb gry spotykany w praktycznie każdej grze FPP z opcją multiplayer. W tym trybie liczymy tylko na siebie - każdy poluje na każdego, zatem tryb ten jest pozbawiony wszelkich aspektów gry zespołowej. Wybór strony (alianci, niemcy) wiąże się jedynie z wyglądem zewnętrznym oraz dostępnymi broniami. Punkty otrzymujemy jedynie za fragi. Wygrywa gracz z ich największą ilością na koniec mapy.
Team Deathmatch
Skrót: TDM. Mała komplikacja trybu DM Tutaj już gramy w drużynach (alianci kontra niemcy). Punkty otrzymujemy za zabicie gracza z drużyny przeciwnej. Za każde zabicie "swojego" tracimy 1 punkt. Wygrywa drużyna, która na koniec mapy będzie posiadała sumarycznie więcej punktów.
Search & Destroy
Skrót: SD. To już tryb ściśle drużynowy. Gracze dzielą się na dwa zespoły: atakujący i broniący. Na mapie znajdują się dwa punkty, zadaniem atakujących jest wysadzenie jednego z nich poprzez podłożenie ładunku wybuchowego. Broniący mają niedopuścić do tej sytuacji. Jeśli jednak ładunek zostanie podłożony broniący mogą jeszcze wygrać poprzez jego rozbrojenie zanim nastąpi eksplozja. Ostatecznie wygrywa drużyna, która wygrała więcej rund na mapie.
Behind Enemy Lines
Skrót: BEL. Jest to ciekawa wariacja trybu TDM. Gracze dzielą się na uciekających i szukających. Uciekający mają za zadanie jak najdłużej utrzymać się przy życiu. Szukający natomiast na nich polują. Osoba, która zabije uciekającego przejmuje jego rolę a zabity uciekający dołącza do szukających.
Retrieval
Skrót: RE. Tutaj również występują dwie drużyny - atakująca i broniąca. Atakujący mają za zadanie wykraść określony przedmiot (radia, dokumenty) wrogowi i donieść do wskazanego punktu. Broniący muszą niedopuścić do kradzieży i dostarczenia przedmiotów w miejsce przeznaczenia. Zwycięża drużyna, która wygrała więcej rund.
Headquarters
Skrót: HQ. Kolejny tryb z podziałem na dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn, jest opanowanie i utrzymanie początkowo neutralnych obiektów (najczęściej są nimi radia). Drużyna, która opanuje dany obiekt otrzymuje punkty za utrzymanie go przez określony czas. Druga drużyna może zdobyć punkty poprzez zniszczenie obiektu opanowanego przez przeciwników. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|